Gastenboek
Een architect die zijn vak verstaat én met je meedenkt. Ronald was bij ons langs geweest om onze verbouwplannen door te spreken. Al vrij snel stuurde hij een berichtje: 'Ik heb nog een ideetje, mag ik nog een keer langskomen?' Hij doorzag ons huis en wist ruimte te winnen die wij zelf niet voor mogelijk hadden gehouden. De tekeningen leverde hij supersnel op (nog sneller dan de planning die hij ons had doorgegeven) en die zagen er allemaal piekfijn uit. Toen onze vergunningaanvraag werd besproken in de vergadering van de welstandscommissie stelde hij zelf voor om mee te gaan. Dat was ontzettend fijn, want daardoor kwamen we een stuk beter beslagen ten ijs (toen de commissie onjuiste beweringen deed, kon hij die ook direct weerleggen). Ik heb hem inmiddels aan meerdere buurtgenoten aangeraden! Echt iemand die je helpt om van je droom een concreet bouwplan te maken.